Mom62536262 benimde bütün kızım o yaşta diğeri 8 aylık. Vallahi onda bi sendrom biliyordum bunda ataklar çıktı. Aslında bence hep vardı adı kondu bu heyheylerin 😂 Şu an atak haftasındayız mesela ciddi değişim huysuzluk var çocukta. Bir nevi cahillik mutluluktur olayı sanırım ya 🥲Çok araştırmayınca bilmeyince kafan daha rahat oluyor galiba. Biz hepten delirdik okudukça, aman öğrenelim dedikçe 🤦🏼♀️😅