Elisatrgt mucizem_200921 göğsün ağrıyor mu sağım sonrası ya da gün içinde ve sağımın ilk saniyelerinde acı oluyor mu
Eylblz Ninfea ay gerçekten miii bende lansinohla sagiyorum tek göğsümden 15 dkda 60 cikiyor üzülüyordum. En kisa zaman da mochi aliyim bende
EsilaGizem asli87 masallah ya benim kızım 5 buçuk aylık emiyordu bu aralar meme reddi yaşıyoruz sagarak veriyim diyorum sütüm makinayla sağınca gelmiyor sütüm mu yok desem kızım emse bir müddet sonra geliyor
Elisatrgt Elmel ben lansinoh ikili kulkamıyorum cok memnunum tamamen boşaltıyor göğsü ve 3 saatte bir sağınca da artıyor tesekkür ederimm daha güçlü olursa daha cok ağrır göğsüm ya bunda bile ağrıyor
Elmel Elisatrgt canm ağrı yapiyorsa başlık göğsüne uygun değil demekki başlıkların ölçüleri ver 21 24 vb seklinde
Elisatrgt Elmel makineden dolayı ağrıyor bence sonucta bebek emmiyoe diye 2 ölçüm de var elimde çünkü
mucizem_200921 Elisatrgt tbi ki her sağımda ilk saniyeler çığlık çığlığa 😂 sonra susuyorum sağım sonrasında da hafif bir sızlama oluyor cnm
Mervi-10 Elisatrgt ceviz yiyebilirsin sütü yağlandırıyor bir ben çok yemiştim birde e bebekte hurmalı çaylar var onlardanda içebilirsin 🙏
mucizem_200921 Elisatrgt hemde ne yazık😂bacim ama ben meme reddine çözüm buldum şuan koynumda emmiyor 2 gündür başladı 6 ayda umudum yoktu ama başardım
Yagizmomss Belizinmommm ilk 3 at zorla emzirdim ayıkken oturup rahat rahat emzirdiğimi hiç hatırlamıyorum yılmıştım mamaya başladık mamayada aynısını yaptı biberonu almadı kaşıkla zorla yediriyorum mamayı şaka gibi ek gıdalara geçtik çok şükür onlara isteği var biraz
Ayazcik Benimde öyle meme reddi oldu 2. Aydan itibaren mama ve sağıp veriyorum mecbur memeyi farkettiği an ağlamaya başlıyor