Eylblz bende de var üç markanın elektrikli pompaları, ama ben hiçbirinden Mochi kadar memnun kalmadım. İki memeden 90 cc çıkınca bir şey sanıyordum, ama şimdi tek memeden 90 cc’den fazla çıkıyor. Dün mesela tek memeden 110 cc süt sağdı Mochi. Ben çok memnunum herkese de tavsiye ediyorum o yüzden