Adtb ilk 1 ay makyaj pamuğuyla sildim ama bana pek kolay gelmedi silerken güzel kaymadı falan. Bir de fiyatları çok yüksekti yaza sonra yaz ayınca giriş yaptık ıslak mendil de kullanmadım yaz boyu çişte bile poposunu yıkadım acayip mutlu oluyordu bir an önce yaz gelse de yıkasam