Adtb 6 aylık olacak bu alışverişimde ıslak mendil aldım, ama hiç sevmiyorum ıslak mendili, silerken elimde yuvarlanıyor 🤦🏼♀️ Pamuk daha güzel temizliyodu. Ama baya bi artmış fiyatı o yüzden ıslak mendil aldım bakalım. Kullanamazsam geri pamuğa geçicem