Dmtdrn Allah tez vakitte sağlık sıhhatine kavuştursun bebişi. Sizi o kadar iyi anlayabiliyorum ki kızım aklıma geldi ve gözlerim doldu. Bizde 36 haftalık doğduk solunum sıkıntısından dolayı yoğun bakımda yattı kızım ardından sarılık geçirdi 2900ken 2500 grama düşmüştü bol bol emzirin yetmezse mama verin alabildiği kadar verin süt ve mamayı inşallah bir an önce iyi olur minik kuşunuz