Kızlar merhaba, aranıza yeni katıldım. 3 gün önce 35 haftalık erken doğum yaptım. Bebeğim 2740 gram doğdu,ama kanında enfeksiyon çıktığı için kuveze aldılar. Kan kültürü sonucunu bekliyoruz. Düne kadar mama ve anne sütü karışık verdim. Bugün sadece kendi sütümü sağıp verdim. Az önce kuvezden emzirmek için aldığımda sarılık tedavisi gördüğünü söylediler. Moral olarak sıfırım. Dualarınıza ihtiyacım var🙏🏻