Ygz Cemrelina kuzu bisey olmaz jelden iyidir sadece damaklarına süreceksin doktor demişti ya gec dye 10 15 gün sonra
GamzeArn Cemrelina kehribar kolye kesinlikle o tukuruk akmasını bile azaltıtor. Ben cok basladım kullanmaya keske daha once taksaydım diyorum
GamzeArn Cemrelina ben bebegım 3,4 aylıkken aldım ama cok umursamayıp kullanmadım. 11 aylık kullanmaya basladım 2,3 haftadır kullanıyorum keske onceden kullansaydım dıyorum. Gecelerı ayagına takıyorum uyurken ayaklı uyku tulumu gıydıgı için.
Eldarwenn Cemrelina soğuk rahatlatıyomuş. Bn mendili içme suyuyla ıslatıp buzdolabnda soğutuyorm. Bir de kendi sütümü küçük küçük dondurup damaklarına sürüyorum. Başka bişey yapamıyoruz 🤷🏻♀️
busrasahinn Cemrelina 3 aylikken başladı şuan tam 9 aylik 15 gün önce çıktı yani 8 buçuk aylıkken 🤦♀️🤦♀️