Cemrelina bizim de 4 aylıktı elleri sürekli ağzında salyaları akıyordu herkes diş çıkarttığını söylemişti 🤦🏼♀️ diş etleri kaşınmaya başlarmış ama çıkmadı 6 aylık olduk ara sıra salyaları akıyor ve genelde elleriyle diş etlerini rahatlatıyor doktora sorduğum da normal demişti yerleri hazırlanıyormuş 😊