Deletedmom_11 merhaba öncelikle sakin olun güzel anne ❤️ Biz bugün dört aylık olduk ve iki aylıkken tam da sizin gibiydik. Büyük bir ihtimal gazı var. Kolik bebekler belli saatlerde ağlıyor saati geçince sakinliyor, gazlı bebeler her an her dakika ağlayıp meme reddi, uyku reddi yaşıyorlar ve bazen uzun sürebiliyor. Bu durum bebekten bebeğe değişiyormuş. Biz iki hafta yaşadık bu durumu ama uyku düzeni bozuldu. Gazlarımız başlamadan kendi kendine ya da mememde uyurdu ayakta rahatlıkla uyurdu. Sonraçareyi gaz damlalarında bulduk. Biogaia ve nurse harveys diye iki damla var her gün sabah 10’da önce ikisini belli miktarları var. Sonra akşam 10’da nurse harveys tekrar veriyorum. Hala kullanıyoruz onlar rahatlattı. Birde hamak beşik bizim kurtarıcımız oldu. Şimdi iki saat aralıklarla mışıl mışıl uyuyor maşallah sübhanallah. Arada tabiki düzen kaçıyor mız mızlaşıyor ama bebek sonuçta ☺️ Geçecek güzel anne gazı çıkmada gaz sancısı var büyük ihtimal sizin de sabırlı olun ve bebeğiniz için ona iyi gelecek destekler bulmaya çalışın. Mesela bu iki damladan sab simlex gaz damlası kullandık o ishal yaptı. Sonra bunları denedik ve işe yaradı. Birde saatler takip etmek gerçekten işe yarıyor o dönem bir hafta elime kalem kağıt alıp bebeğim tüm gün neyi ne zaman yapıyor yazmıştım. Sonra çözdüm matematiği 😅 bebeğinizin sinyallerini dinletin onlar aslında herşeyi kendi dillerinde anlatıyor. Şimdi emmek isterse bir sesi var altına yaptığını belli eden bir sesi var uykusu geldiğinde çıkardığı bir ses var hepsini çözdüm ve ona göre hareket ediyorum. Sizde zamanla aynı kıvama gelirsiniz. İlk iki aylık dönemde bende çıldırmak üzereydim hepsi geçti, geçer. 🙏🏻🤍❤️