Deletedmom_11 ah ah bizimki de öyleydi. Annemlere falan sorardım hep bu kadar küçük bebek uyumuyor, normal mi bu çocuk gelişemeyecek diye korkuyorum derdim sen de uyumadın dediler hep. Ama sonradan öğrendim ki saatleri takip etmek önemli. Şimdi 5 aylık oldu bizimki, günde 3 kere 30 dk uyuyor ona bile şükrediyorum. Bazı bebek böyle oluyor maalesef, uykuyu sevmiyor sanırım.