aslansmomm merhaba geçmiş olsun öncelikle 🌸 biz de kovid olduk benim bugün 10. Günüm, benim 8. Günümde bebeğim ateşlendi. Ahh dedim o güne kadar şükür bulaşmadı herhalde bulaştıysa da hafif geçiyor.. ama öyle olmadı. Bir gece ateşi oldu 4 saatte bir calpol ve ılık duşla kontrol ettik 38.4 oldu en fazla.. ateşi bitti ama huzursuzluk ve iştahsızlık devam ediyor.. bugün 7. Ay kontrolü vardı doktorumuzla görüştük erteledik, oraya giden diğer bebekleri riske atmayalım diye.. arada hafif öksürüğü var, ciğere inmemiştir inşallah 🙏🏻 sizde durumlar nasıl