Anneyimmmbeen Ben rahat kullandım. Kanguru deneyimim yok maalesef. Slingde bağlamayı öğrendiğinizde pratikti. Dışarıya kendime sararak çıkarıyordum.. Hatta evde gazi olduğunda sling içinde uyutuyordum..sizin bebeğiniz 2 aylık olmuş artık. Bence tekrar sling alıp masraf yapmayın. Kangurunuzun yenidoğan aparatı varsa onu kullanın..