Anneyimmmbeen Kızlar bu kangurudan aldık bebeğim 2 aylık koydum ama ağlamaya başladı bacakları açıldığı için sanırım canı acıdı sizce eni bayağı enli ondan dolayı mı ? Dar olan alsam nasıl olur öneri istiyorum
Zehra04 Anneyimmmbeen 2 ay çok erken bi zaman ya en az 5 6 aylık olması lazım onun içinde rahatça bacağını acabilmesi için
Prettymom Anneyimmmbeen yenidogan aparati kullanmaniz gerek sanirim benim doktorum da solomombaby önermişti veya kullanabiliyorsaniz sling de olabilir yenidogan icin uygun oluyor ben aldim ama iade ettim pek benlik degildi rahat edemedim egg baby güzel marka.
Minigimm1 Anneyimmmbeen mamadusbaby çok iyi canim biz iki tane almıştık biri bana bakan sadece diğeri de hem dışa ham anneye dönük kullanılıyor aparatları da var küçükse ve kilosu için falan hem öne hem göğüse dönük kullanılan daha kullanışlı oluyor bacak kısmı güzel
Anneyimmmbeen tazeannee_ bakayım teşekkürler sizce çok enli ondan dolayı mı ? Sanırım daha büyük bebekler için daha uygun bu kanguru
KubraHira Solomombaby bacak mesafesini siz kendiniz. Ayarliyorsunuz bu kanguru modelinde instagramda sayfalari var bakabilirsiniz
tazeannee_ Anneyimmmbeen olabilir canım bizimki Yenidoğana da uyumlu yastığı var bacak arasına koyuluyor
KubraHira Anneyimmmbeen bu dedigim markanin yeni dogan aparati da var bakarsaniz. Belkide daha kucuk oldugu icin rahat edememis olabilir. Yenidogan aparatli kullanmaniz gerek bu aylarda
Anneyimmmbeen Zehra04 evet ama küçükken rahat rahat kullananları görünce sorunun nerede olduğunu düşündüm. Uçakla seyahat edeceğim onun için acil bi çözüm aradım açıkçası
Zehra04 Anneyimmmbeen karar sizin ben karisamam ama daha küçük olduğu için bacaklarını açmakta zorlanabilir rahat etmez ağlar