Yani canım analar 2 den sonra 3 3 den sonra 4 sonrasını bilmiyorum😁 alışıyorsunuz bir müddet sonra ama.sendromlar geldikce hunileride takıyorsunuz 😁😁😁😁 olumlu konusmak isterdim ama bizde devam sendromlar.bası şanslı anneler var gercekten sendrom be bilmiyor cocuk uysal oluyor 😌 ben o annelerden degilim.ama yinede Allah saglıklarıyla sınamasın öylede böylede büyüyecekler.eşim dr benim okadar saglık sorunu olan çocuklar varki Allahım ailelerine sabır çocuklara şifa versin.o yüzden sendromlara şükür ediyorum.arada bir heyheylerim geliyor bende insanım ama yapacak bişe yok . 3.5 yas küçük ergen resmen 3 yastan sonra bizde inatlaşma başladı yani konusunca rahatlarsınız diyorlar ama evet en azından derdini anlatıyor ama bu sendromlar her yasta farklı bir şeye evriliyor. Huniyi takıp bol bol sabır cekin napacaksınız 😁😁