Kızlar başımın ağrısını Size nasıl tarif edeyim..gece uykudan kalkıp ağlaması, hatta uyumaması. Hatta duvarları yataklari gece tekmelemesi. Her dediğini yaptırmak istemesi. Bunun için 60-80 kez aynı kelimeyi tekrar etmesi. Hatta yine yine ısrarlı uzunca dakikalar ağlaması. Yemek düzeninden bahsetmiyorum bile. Galiba sabrımın sonundayım, tek yaşıyorum zaten. 😶🌫️buhar olup gitcem az kaldı.😂 ya sabır diyorum sürekli derin nefes alıyorum güler yüzlü olmaya çalışıyorum dikkatini dağıtmaya çalışıyorum nafile 🤗. Neysecimm, kızım şuan 22 aylık oldu.