Cananed valla şuan yaşıuoruz o atakta ben bataktayım. 3 bucuk aylıkken başladı. Şuan 4 aylığız hala tam gaz devam. Dün sabrım taştı üzüldüm kızdım ona sonra ağladım. Yatağa koyduğum an 1 saate ağlıuor vallahi bezdim. Psikolojim bozuldu. 39+4 te doğum yaptım. Atak haftasına göre hesaplayınca tam tarihinde başladı atağı ben şok oldum. Bitmesine daha var. Cok zorr. Sinir stres oluyorum kendimi yemek yemeye verdim. Kilo aldım resmen. Hatta dün post açtım 4. Ay atağıyla ilgili. 😣😣😣