Cananed Merhaba arkadaşlar, burada atağı çok kötü geçiren annelerin yazdığı şeyleri okudum, 3.5 aylık oğlum şimdiye kadar pek sakin bi bebek değildi merak ediyorum tam olarak kaç ay kaç günlükken atak belirti göstermeye basladı diye
Ayseege6156 Cananed tam 4. Ayda başladı 1 ay kadar sürdü mahvolduk diyebilirim çok zorluydu dengeler alt üst oldu iuan yaşına giricek bir kaç güne kadar hala düzelmiş değiliz tam anlamıyla 4. Ay atağı herşeyi etkiliyor cidden 😬
Heyecandorukta Cananed 3 ay 15 gunluk basladi 4 ay 21 gunluk bitti. Baslayinca anliyorsunuz:) Asla ama asla uyumak uyutulmak istemiyor hic bitmeyen aglama krizleri istahsizlik. Ve benim oglum bu sure boyunca geceleri 15dkda bir (evet gercekten) uyandi.
Gryffindor Cananed Çok düşünüyordum olacak mı, nasıl baş edeceğim diye. Ama çok şükür maşallah olmadı🥰
Cananed Ayseege6156 kaç haftalıkken doğum yapmıştınız, eğer 40 haftalıksa geç de başlayabiliyormuş demekki atak
brnykt 3 ay 27 günlükken başladı. 5,5 aylıkken bitti. 1,5 yaşında oldu hala en zorlandığım dönem 4. Ay 🥲
Baloncuk41 Tam 4 aylik asini oldu ertesini gün başladı bitti galiba simdi eminde degilim 😬 5 ay 22 gunluk suan cok hareketlendi farkindaligi artti ama gunduz uykulari cooookk azaldi zor uyuyo hemn uyaniyo gece ayni ama maşallah
Cananed Baloncuk41 kaç haftalıkken doğum yapmıştınız, eğer 40 haftalıksa geç de başlayabiliyormuş demekki atak
Heyecandorukta Cananed 40+5′te dogum yaptim ama oglum ataklara da hep takvimdeki hesaplanan tarihinden 1 hafta erken giriyor
Mehmetmirza Gryffindor bende cok düşünüyorum , şuan atakta gösteriyor ama çok şükür bir belirti yok uykuda vs. Umarım sizin gibi olur bizimde 💮
Gryffindor Cananed Umarım. Hatta post açmıştım çok yorum gelmişti. Neler yaşamışlar nasıl baş etmişler baya bilgi var
Cordeliaa 3 buçuk aylıkken başladı şu an 4 ay 21 günlük hala hafiften izleri var. Allah yar ve yardımcınız olsun gerçekten çok zordu.