tatarisko-doga evet hazırlık yaptım biraz hatta ben ufak bir şey düşünürken bir anda partiye dönüştü istemsiz 😅 şöyle oldu, ben zaten her ay konsept fotoğraf çekiyordum. Bu ayda yarım yaş yapayım dedim. Benimkiler erkek bebek çok bir giysi seçeneğim yok. Bebeklerim çıplak olacak altlarına siyah pantolonları var onu giydircem ayaklarına çorap da giydirmiycem. Siyah papyon var boyunlarına ondan takıcam. Ablam anaokulu öğretmeni, tüm süsleri eva süngerinden o hazırladı. Bebeklerin başına kral tacı şeklinde şapkalar yapmış önlerinde ½ yazıyor. Pastanın üzerine de ½ yazılı bir çubuk takcam. Duvara yine ablam bayrak hazırlamış bebeklerin isimleri yazıyor harf harf. Bir de yeğenlerimin doğum gününden kalan happy birthday yazısı vardı gold rengi onu takacağım. Doğumdan kalan bir iki balon var onları asarım dedim. Yere otutturabilirsem yatak odasında krem rengi peluş tüylü halım var ona oturtturup çekicem. Kısaca konseptim siyah gold krem olacak. Yere oturtamazsam mama sandalyesine koyacağım ikisini de. Bir tane pasta aldım yarım pasta saçma geldi bir de annem babam da gelecek kalabalık olcaz yetmez açıkçası kendim de iki bebekle girip yapana kadar pastaneden aldım. Ben süsleri ablama yaptırdım rica edip eşimle sadece süsleri bu anlattığım gibi koyup foto çekçektim. Ablam dedi e süsleri yaptım merak ederim bir de ilk yeğenleri hevesli annem de dedi e hafta içi babası görmez hafta sonu pazar günü yap biz de görelim hem sana kahvaltıya gelelim sjsjsj 😅 ben de kıramadım gelmeyin diyemedim. Herkes sandı ki sanki yaş günü gibi bir şey. 😄 Hevesliler bizimkiler çok severler süslü püslü kutlamalı şeyleri. O yüzden birazdan eşimle pazar kahvaltısı hazırlıycaz kahvaltıdan sonra da fotolarını çekip pasta kesip kahveyle pasta ikram etcem. Kendime telaş yarattım anlayacağın. 😁😁 toplam çocuklarla birlikte 10 kişi olacağız. Uzun yazmışım 🙈 sormak istediğin olursa cevaplarım cnm foto atarım istersen seninki kız mı kızlara daha çok seçenek oluyor yaa minnoş minnoş