AytenMina instagramda gördüm ben de ilk gördüğümde şaşırdım ama sonra da aile arasında yapsak mı dedim hatıra 😂😂😂 yarım pasta yapıyon 6 aylık olunca benim de artık yarım yalım var falan diye yazılı espirili notlar sonda foto çekiyosun sonra da pastayı ailecek bir güzel yiyorsunu 🤪 bebek hariç ek gıda yesin o da 🧚♀️