Aybukem17 Anlattığıniza göre bir şey olmamış olsa zateb kendisini belli eder bebeğiniz..Benim ikizimin biri 3 aylıkken yataktan düştü ,kafasında şişlik bardi hastaneye gittik ve çekilen BT ile kafatası kemiği kırık çıktı..Ama dustuken sonra yarım saat kadar ağlamıştı..İkizi ise 12 aylıkken yataktan düştü kolunun üzerine diski bir gün devam eden ağrısı ve kolda kızarıklık oldu..Kolunda kipirdatirken çekiniyordu onda da doktora gittik ve köprücük kemiği kırık çıktı..Her ikisinde de hiç bir işlem yapılmadı ama sürekli takip etmiştik..Siz yine de ilk 48 saat kontrol edin ama Anlattığıniza göre bir şey olacağını sanmam Allah’ın izniyle