Aybukem17 Tahmin edebiliyorum canım, cünki başıma şöyle birşey geldi, oğlumun kemerini tam bağlamamışım açılmış neyse alışveriş etdik oda bana doğru değil karşı tarafa doğru bakıyordu. Eve yakınlaşınca farkettim kaydı kayacak hiç de sesi çıkmıyor çok komik görüntüydü tabikide korktum ama yinede ani bir düşüş olma ihtimali yoktu en fazla poposunu az acıtırdı.
Seninkide o şekilde olmuş zaten canı acısaydı ağlardı. Sen evladını en iyi bilirsin ona göre gözlemle uyandırma gereği duyarsan uyandır yada gece sık uyanan bebekse onun uyanmasını bekle.
Geçmiş olsun🙏🏾