Sudee96 sadece anne sütüyle besleniyorlar ve huzursuzluğu yoksa 10 güne kadar normal. Benim kız da hemen hemen 2 aylık 5. 6. Güne ulaşınca huzursuzluğu başlıyor. Ama onun dışında 2 3 güne bir yapıyor ben her gün bir çay kaşığı zeytinyağı veriyorum. Sütün büyük bir kısmı bağırsaklardan emildiği için posası çok az çıkıyor bu yüzden kaka oluşumu da uzun sürebiliyor. Bu şekilde bakılınca kakanın doymakla alakası yoktur anne sütünün büyük bir kısmı bağırsaklardan emilerek bebelerimizin hücrelerine geçer, kaka meselesi bebeğimizin bagırsak hareketlerin yoğunluğu ve biriken posayla alakalı 😌