hayal_perest yanlış olan bir şeyi bu kadar savunmanız ayrıyetten bir anneye yediremedi demediniz ki yediremedi lafı ne kadar yanlış kadının sütü yokmuş ? Ki bence emzirme konusunda süt konusunda her anne çok hassastır. Sizin gibi bir sürü var her şeye doymamaya bağlayan ben buna gelemiyorum çünkü tanıdığım sütü çok güzel yettiği halde sizin gibiler yüzünden sütü kesilen çok anne var. İstemediğim cevap değil canım yanlış cevap ben 60 günlük bir anneyim çocuğumun doyup doymadığını çok da güzel anlarım bak o kadar yorum geldi senin gibi saçmalayan da kimse yok. Gahshshsh Her konuda haklı çıkıyorsun ha ne güzel 😂 saygı duymuyorum senin gibi her şeyi süte bağlayan yanlış bilgi verenlere bir internete yaz bak istersen. Ki interneti de geçtim burada kaç tane tecrübeli anneyle konuştum hiçbiri böyle bir sorundan bahsetmedi anne sütü emen bebeklerin çok normal olduğundan bahsetti kabız olmasının O kadar anne bilmiyor bir tek sen doğruyu biliyorsun 😂 Ha bir de Üstünde konuştuğumuz konuyu doktora sormama ve yine seninkinden ters bir cevap almama rağmen 😂 Ama evet sen dik kafalısın iki gün sonra çocuğum kesin açlıktan kilo falan bile verecek sana yazarım buradan hadi canım