Ebrarkubra Aynı benim banyom 😁ya bende dusakabine takmış durumdayım benim makine alanım sığıyor ama o banyoda WC yok ayrı yapmışlar neyse kocaman duşakabin bende acaba kaldırıp ya da duşakabin kucuktsem alan mi açsam diyorum .Sizin duşakabini kaldırıp daha ufak boyuta dönüştürme imkanınız varmi ? Yoksa temelli kaldırın dicem ama dünyanın bindirturlu hali vardır diyip ya lazım olursa birgün demedende alamıyorum kendimi 🙄