Kizlar merhaba öncelikle. Evimde iki banyo var biri ebeveyn ve biz sadece orayı kullanıyoruz öteki banyoda sadece tuvalet için kullaniliyo el yüz yıkama vs. Sorum şu benim çamaşır ve kurutma m.ebeveyn banyosunda ama alanı çok darlastiriyo duşakabin girmek çıkmak sıkıntılı normal banyoda ki dusakabin içinde makineleri üst üste koysam nasıl olur acaba cam buzlu