Mart annesi olarak bir soru sora bilirmiyim ?)
Kizim 3 ay 17 gunluk. Oturtuyorum bazen destekli ama cox degil 5 , 10 dk. 5 gunde 1 falan. Kucagimda ama oturuyor kendini yere bile atmaya calisiyor sanki kacacak gibi kucagimdan. Oturtmayla yanlis mi yapiyorum ? Kac ayda oturtdunuz siz ?