23 ocak doğumluyuz gecen ay 9 kiloyduk cuma günü kontrole gidicez kilomuz biraz yüksek olduğu için ek gıdayı 6 ayda başlamayı istiyorum şuana kadar sadece su ve karpuz suyu veriyorum 3 aylıkken kaynanam çilek verdi sonradan yakaladım 4 aylıkken eşimde verdi kavga ettim alerjik besin diye Allah a şükür işdahlı bebek karpuzu sevdi darısı diğer sebze meyvelere inşallah🙏🏻