Deletedmom99886 Emzirmeyi bıraktığımı zaten biliyorsun ama bağlılık konusuna gelince ilk bıraktırırken duygulandım ama meme olmasada aramızda birşey değişmedi koynuma alıp sarılınca da aynı hissiyat devam ediyor, hala onun için en öncelikli kişi benim gece uykusu da düzene giriyor diş rüya görmeler hastalık korku haricinde emerkenki kadar fazla uyanmıyor bu zaman alan ve sabır isteyen birşey ama bebeğin için daha iyi cunku sürekli uykusu bolunmediğinde daha rahat bir uyku cekiyor ve gayet de dayanıyor acıkma durumu olmadan , ha korkar uyanır yanına al kokunla da aynı etki ile uyur artık suan emmek öncelikli değil alışkanlık. İnşAllah sorunsuzca atlatırsınız bu süreci 🥰