Deletedmom99886 Merhaba anneler. Emzirmeyi sonlandırdıktan sonra bebeğinizin uykusunda ve size olan bağlılığında (tabiri caizse yapışık ikiz) bir düzelme, düzen oluştu mu? 19,5 aylık oğlum, çok bunalıyorum. Bir şeyler düzene girsin istiyorum.
Deletedmom99886 Deletedmom99886 Emzirmeyi hep çok sevdim. Ama son zamanlar da artık bunu severek yapmıyorum. 19,5 aydır yalnız bakıyorum. Buna rağmen hala üstüme tırmanmaya çalışması, gece uyanmaları, ben olmadan uyulmaması, uyanamaması (huysuz olur ille emecek) beni çok boğuyor artık.
Ayazz54 Deletedmom99886 oğlum Daha 9 buçuk aylık. Emzirmek hep mutlu etti ama geceleri o kadar yapışığız ki tabikide bu sebepten bıraktırmam halimize şükürler olsun ama seni anlayabiliyorum 😐 emzirmeyi bıraktınızmı tam anlayamadım geceleri yada gündüzleri isteme durumu ne?
Zeynepbahar91 Deletedmom99886 16bucuk aylık emiyor. Ama yaklaşık 1 buçuk ay önce meme uyku ilişkisini kestik. Gece uykularda daha duzene girdi. Keşke önce yapsaymisim.
Deletedmom99886 Ayazz54 Hayır emzirmeyi bırakmadık daha, bırakmak istiyorum ama bu saydığım durumlardan ötürü, gündüzleri 1 kez uykuya geçerken emer, gece de uykuya geçerken emer, sonra sabaha kadar Allah ne verdiyse 😔
denizzmomy Zeynepbahar91 meme-uyku ilişkisini nasıl kestiniz. Benim oğlumda 13 aylık memede uyuyor ve gece saat başı uyanıyor uyku düzenimiz berbat 🤦🏻♀️
Sarikuzumalp Deletedmom99886 Emerken gece sürekli uyanırdı. Emme süreci bitince bir süre sonra kesintisiz uyudu uyanmadan. Uyandığında da su içip hemen geri yattı. Koltuğa oturduğumu görsün hemen anneğğğ memeğğğ diye biterdi dibimde. Kestikten sonra epey rahat oldu.
Deletedmom99886 Sarikuzumalp İşte aradığım cevap 🤩 Nasıl kestiniz acaba? Birde sizden ayrı başkalarında (anneanne teyze vs) zaman geçirdi mi memeyi bırakınca?
Zeynepbahar91 denizzmomy ilk gün yatak odasında emmek yok ama salonda emebiliriz ile başladım. İstediği her an verdim. Ama sürekli yatak odasında emmek yok salonda emelim annecim dedim. Akşam rutinlerden sonra oyuncak kedimize kitap okuduk biraz yatakta oyun oynadık kediyi pispisleyip uyuttuk. Lambayı kapattım tabi hemen meme dedi. Sevdim okşadım yatakta dondu ağlar gibi oldu. Ben kedi uyudu kuş uyudu şimdi sıra bizde derken 70. Dakikada daldı. Tabi ki alıştığı üzere gece kalktı. Bağırdı ağladı. Kucağıma almadan yatakta sakinleştirdim. Kucağıma aldığım zaman direk meme krizine giriyordu çünkü. Sevdim okşadım poposuna pis pis yaptım. Tabi bazı zamanlar dokundurtmuyordu bile kendine. İlk 10gun çok inişli çıkışlı geçiyor.kesinlikle karar verdiyseniz meme vermeyeceksiniz. Kızım 5 dakkada bir uyaniyordu artık. Bu dönemde 2 dış çıkardık mesela. 7 saat deliksiz uyudugumda dünya varmış dedim. He bazen kalktığı oluyor mu evet. Ama artık pis pis deyince geri uyuyor. Eskide kıyameti koparirdi meme diye.
Zeynepbahar91 denizzmomy ilk uykularda çok uzun zamanda dalabilir. Çünkü bir alışkanlıgi unutturmaya çalışıyoruz. Yanına yattım ben hep. Yanındayım mesajını verdim.bir de mesela uyku saatinden 45 dakka falan önce yatağa geldim ki saati geçince sinirlenmesin. Çünkü daha fazla yoruluyor bu sefer uykuya direnç gösteriyordu. Sabır gerektiren bir olay. Ama biraz dişinizi sıkın. Gerçekten oh be diyeceksiniz.
alyn Deletedmom99886 18 aylık oğlum 1 hafta oldu bıraktıralı gece hala arıyor mama mama diye istiyor tekrar ayakta sallıyorum su veriyorum fln uykuya daldırmaya çalışıyorum biraz zor oluyor ama 1 hafta da bırakır benim şuan uyanmaları aynı ama 1 ay sonra düzelir diye umuyorum
Sarikuzumalp Deletedmom99886 25.ayda kesmiştim ben öncesinde yavaş yavaş bıraktırmayı denedim olmadı. Sabır taşı ile kestim. İlk 3 gün geceleri zehir oldu. Sürekli uyanıp ağladı. Öğle uykuları yarım saat oldu. Sabah 10 da kalkan çocuk 6 da ayağa dikiliyordu memeden kestikten sonra. Ama 3 5 gün sonra düzeldi herşey uykuları bağımlılığı azaldı ☺️ benim oğlum meme emerken de dururdu annemde kayınvalidem de falan. Yanındaysam gelir emerdi ama bırakıp dışarı çıktıysam aramazdı ☺️
Ayazz54 Deletedmom99886 offfff🥴 burdaki yorumları okudumda ağlayasım geldi deliksiz 5 6 saat uyku benim için hayallerde kaldı demekki. ben böyle bi mücadele veremem ⚰️🧟♀️
Gececi Deletedmom99886 oğlumu sütten keseli on on beş gün oldu benimde çok sıkıldığım hep böylemi olacak deyip dertlendiğim çok zaman oldu gece sabaha kadar her yarım saatte bi kalkıp emdiği geceler , emmeden uyuyamadığı zamanlar heeeepsi geçti biraz geç oldu ama şunu anladım bunların hepsi bir süreç kısa bir zaman sonra bitiyor sizde sıkmayın kendinizi zamanı gelince hepsi geçecek