a-e-y merhabalar oğlum 2.ci defa bronşit oldu ilkinde hastanede yattı premature olduğu için 2.ciyi geçen hafta atlattık bu arada antibiotik kullandık clamer tadı berbat ama çok iyi geldi serum fizyolojikle hava verdim evde nebülizatörümüz var ne zaman nefesi daralsa verdim içinde ilaç olmadığı için 3 günde iyileşti birde otribebeyle burnunu temizlemek gerekiyor Allah şifa versin bu arada hepsi doktor kontrolünde yapıldı mutlaka doktora götürüp bi tedavi protokolü uygula