a-e-y Canm benm bebeğim degl ama kardeşim öyleydi ve bı doktor anneme syle demişti kış boyunca banyo yaptrma güneşli günlerde kollarını bacaklarini yağla güneşe yatır terletmemeye çalış ve en önemlisi her sabah taze portakal suyu şık ve içine bı cay kaşığı ilerki zamanlarda tatlı kkaşığı pekmez ilave et aç karnına içir demisdi bu cigerdeki broşlaei açarmis .Annem bunların hepsini özenle yaptı portakal pekmez suyunu hiç eksiltmeden aylarca içirdi ve Co şükür atlattı daha bebekken.Allah korusun atlatamazsa ilerki zamanda çok daha agirlasiyor bu hastalık bu arada buharı soylememe Gerek yok sanırım o zaten en başta iyi gelenlerden