sevimeyuboglu61 ben hiç memnun kalmadım kızımın odası için dolap sipariş ettim ilk geldiğinde her yeri kırık vuruktu ayakları kullanılmış gibiydi bu şekilde 3 kere değişim talep ettik 3 kere de aynı şekilde getirdiler her geldiğinde bir tarafı hasarliydi ve kargoyu gelip alma süreleri yerine yenisini getirmeleri 2 hafta sürüyor bu şekilde 6 7 hafta uğraştım iade verdim en sonunda aynı fiyata ikeadan aldım miss gibi kalite 👍