sevimeyuboglu61 Arkadaşlar köşe koltuk almak istiyorum, vivense uygun gözüküyor bu markadan alışveriş yapıp memnun kalan var mı
PurpleTail sevimeyuboglu61 ben koltuk almıştım. Eve gelip kurulumunu bile yaptılar. Gayet memnunum halen kullanıyorum.
Tweetyy sevimeyuboglu61 canim eksi sözlükte bi yorumlari oku, bi sikayetvar a bak vazgeçersin zaten. Kırık çizik urun yolluyorlarmis
sevimeyuboglu61 PurpleTail teşekkür ederim, ben markanın olduğu şehirde yaşamıyorum kargo oalcak bana ☺️ Balkon için bakıyorum aslında , Memnun kalmanıza sevindim benimde içim rahat olur
PurpleTail sevimeyuboglu61 kargoyla gelse de kurulum sağlıyorlar merak etmeyin☺️Ürünler güzel ya çalışma masası bile almışlığım var sıkıntısız geliyor. Siz de memnun kalırsınız
Ftmnrzdmrr sevimeyuboglu61 ben hiç memnun kalmadım kızımın odası için dolap sipariş ettim ilk geldiğinde her yeri kırık vuruktu ayakları kullanılmış gibiydi bu şekilde 3 kere değişim talep ettik 3 kere de aynı şekilde getirdiler her geldiğinde bir tarafı hasarliydi ve kargoyu gelip alma süreleri yerine yenisini getirmeleri 2 hafta sürüyor bu şekilde 6 7 hafta uğraştım iade verdim en sonunda aynı fiyata ikeadan aldım miss gibi kalite 👍
aslhan-07 Evimin bütün eşyaları vivense mağazasından evlenirken ordan aldık herşeyi çok memnunum ve çok sağlam
Saitkereminannesi sevimeyuboglu61 eltim koltuk almıştı sert değil yumuşak oturması var ama ben beğeniyorum
sevimeyuboglu61 Saitkereminannesi teşekkür ederim çok Bilgi için , balkon için bakıyorum aslında ama yine de emin olamıyorum
Esraaltayyyyy sevimeyuboglu61 ben TV ünitesi aldım kendi sitesinden kendimiz kurduk 2 kapakta hasar vardı ama kargo kaynaklıydı çünkü kutuyu vurmuşlar belliydi. Aradık değişim talep ettik hasarlı yerlerin fotoğrafını mail olarak attık hemen yeni kapakları gönderdiler .
bjkbb sevimeyuboglu61 3 buçuk yıl önce koltuk takımı aldık sadece koltuğun modelinden kaynaklı oturduğumuz minderleri öne doğru kayiyo çok oturunca kalkınca ben arkaya ittiriyorum onuda alırken düşünemedik kayarım kaymazmi diye onun dışında kumaşı sağlamlığı falan çok memnunum. Biz Şişli’deki showroomdan almıştık baya da ilgilenmistiler
sevimeyuboglu61 bjkbb teşekkür ederim çok Bilgi için 🤍 ben internetten bakıyorum, bizde mağaza yok göremeyince de emin olamıyorum
Saitkereminannesi sevimeyuboglu61 Nasıl bı model dusunuyorsunuz paletlerden yapılanlar hoşuma gidiyor
Zgibu sevimeyuboglu61 hiç memnun kalmadim. Ben evlenirken mobilyalarımı almıstım koltuklar defalarca kırıldı. Evet yapıyolar sağolsunlar ama git gel uğraşıyorsun daha bugun yatak odamdaki gardrop ayrıldı yine hersey elimizde kalıyo