DurununAnnesiiii Secilllll benim kızım 2 aylık aşısında kıyafeti üzerinde 4.800 gelmişti. Çok ta düşük deyil kg su sanki
Annem-33 Meyracukurmaraz ya kilo önemli değil bence sağlıklı mi hasta olmuyor mu bağışıklığı iyi mi o önemli
Kvsrelif Secilllll 4aylıgız 5 900 ozaman benimki açlık sınırında 😂 doktorların bırnkısmı mama önerecek yer arıyorum persentil tablosunda normalse dert etmeyın bız hala meme reddi yasıyoruz cok acıkırsa emıyor sagıp kaşıkla verıyorum mecbur
Mihrimahim16 Secilllll Saçmalamış senin doktor gerizekalı mahlukat ya. Benim kızım 3 ay 15 günlükken 5.550 dü… Seni motive ediceği yerde morelini bozuyor sütün kesilecek Değiştir sen o doktoru 😤