Secilllll ben meme reddi yaptığı zaman üstelemiyorum karnı acıktığında kucağımda sallayarak emziriyorum. Bir de ilaç pipetleri var sütü biberon yerine onunla veriyorum. Bu ay benim bebeğimde 700 küsur gr almış. Emiyorsa iyi dedi doktor. Çünkü red ve hareketlenme vakitleri geldi sen de çok takılma doktoruna