HerseyimizAren yorumlarda yazıldığı gibi susuz kalmışsa veya d vitamini eksikliğinden çökebiliyor. İshal ve kusma eşlik ediyorsa hastaneye gelmelisiniz demişti doktorumuz.
benim bebeğimde de hafif bi çöküklük vardı ama bizimkinde problem bıngıldak normalden biraz daha büyük olduğu tespit edildi, daha çökük durması normal dendi. Sizde kontrol ettirirsiniz