Oglununannes konu hakkında et bilgim yok açıkçası fakat eşiniz bir fabrikaya işe girse oralarda varsa yaşı da gençmiş alırlar vasıfsız işçi olarak. Allah yardımcınız olsun çok zor durum , çıkış yolu göstersin. Ayrıca sadece istanbul da iş yok daha başka yerlere bakabilirsiniz. Siz cesaret edemezseniz kimse bir şey yapamaz. Bi araştırın iş ilanlarını fabrikaları eşiniz kabul edilip ilk maaşı alınca alsın sizi yanına. Oğlum boğuluyor demişsiniz sizde emzirirken olabildiğince dik pozisyonda emzirin yatarken yan yatırın hep. İnşallah bir kapı açılır. Bozuyük Bilecik te vitra var mesela sürekli işçi alımı oluyor. Yada A101 sürekli bir yere açıyor ve alım yapıyor böyle yerlere başvurun başkalarının yanında çalışmakla olmaz böyle