Sevgili anneler biz de rotavirüs aşısını yaptırdık birinci dozu 3.5 aylıkken. Bir iki gün süren bir kabızlıktan başka bir etkisi olmadı. Yazdıklarınızı okuduktan sonra acaba 2. dozu da yaptırmalı mıyım? Korktum ama alerji falan da yapmadı, ailede alerji öyküsü de yok.