brooklynz evet malesef ek gıdayı da etkiledi. Yani verdiğim her besinde karın gurultusu, ishal ve tekrar tekrar meme reddi yaşadık. Ben de çok kez bırakma aşamasına geldim ama bir şekilde sağarak kaşıkla vs. bu güne geldik. Çünkü benim kızım biberon da kabul etmiyordu direk beslenmeyi reddetmişti. Maflor plus damla günde iki kez kullanıyorum. Çok işe yaradığını düşünüyorum bağırsakları toparladı.Şu an çoğu sebzeyi, kuzu etini yiyebiliyor, dokunmuyor ama pek hevesli değil yeme konusunda. Geçiyor ama çok zorluyor. Ben de çok pişmanlık yaşadım. Bizim 2. Dozda ortaya çıktı belirtiler ben ısrarla aşıdan dememe rağmen doktorumuz değil diyerek 3. Dozu da yaptı. Sonrası çok daha kötü zaten. Siz tek doz mu yaptırdınız?