Asseagl kesinlikle valla uygulamanın tadını kaçırıyorlar resmen bazen gitmek istemiyorum uygulamaya bu reklamlar yüzünden birinde cevap yazıyorum birinin potuna anında reklama girdi sinir oldum resmen inşallah düzeltirler bu durumu uygulama yoksa çok sinir bozucu olmaya başladı