Elifinhyli Inci_2020 Korkma bende dogumdan onca gunu gunune olurdum simdi hep bir hafts gecikir slistim
MinikPrensesannesii Elifinhyli bende aynı 2 aydır 10 gün erken oldum 2 gün önce az az geldi şimdi kesildi 3 gün önce olmam lazımdı. Kızım 20 aylık emziriyorm ondan sanırım. Bulantı falan bi hamilelik belirtimde yok ara ara sancı giriyor olurum inşallah bi kaç güne
Elifinhyli MinikPrensesannesii Normalde ben de bir hafta geç olurdum bu ay erken oldum İlk Defa O da sizin dediğiniz gibi cok az geldi temennim en kisa surede duzelmesi 🤣her ay hamile miyim diye dusunuyorum
Tuba Inci_2020 ilk 5dk içinde çıkması gerekiyor, sonrası geçersiz. Bi kaç gün daha bekleyin ve tekrarlayın testi😌