Inci_2020 Kızlar oğlum 6 aylıl geçen aydan regl olmaya başladım bügün yine regl günümdü amma olmadım testdede bişey çıkmıyor hiçbir agrim falanda yok neden böyle oluyor sizce😣hamilelik ola bilirmi?
Sevdanurkesirr Inci_2020 Valla benim kızım da 9 aylık bende hamile olabilirim günüm geçti mide bulantılarım oluyo arada korkuyorum bende biraz
CankizimRavzam Inci_2020 test negatif çıktıysa korkmaya gerek yok canım emziriyorsan eğer progesteron hormonu artışı sebebiyle adet dönemi gecikmesi gayet normal kabul edilir bir durum 1 haftayı geçerse bir kadın doğuma başvuru yaparsıniz hayırlı geceler ❣️
Elifinhyli Inci_2020 Canım bence artık düzenli bir regl bekleme çünkü düzensiz olması gayet normal benim kızım daha 18 aylık Ve benim reglim düzene girmiş değil on gun geçolduğumu bilirim ben bu ayda erken oldum🤗
Sevdanurkesirr Inci_2020 Hayırlısı olsun canım benim korkma belki geç olursun degisiyomuydu adet günlerin
Inci_2020 Elifinhyli inşallah öyledir oğlum küçük hamilelikden önce günü gününe oluyodu şimdi böyle olunca içimde bir korku var(
MinikPrensesannesii Elifinhyli bende aynı 2 aydır 10 gün erken oldum 2 gün önce az az geldi şimdi kesildi 3 gün önce olmam lazımdı. Kızım 20 aylık emziriyorm ondan sanırım. Bulantı falan bi hamilelik belirtimde yok ara ara sancı giriyor olurum inşallah bi kaç güne
Elifinhyli Inci_2020 Korkma bende dogumdan onca gunu gunune olurdum simdi hep bir hafts gecikir slistim
Hulya99999 Benim doğumdan sonra regl hemen düzene girmedi gecikme bende yaşadım hemen erken gebelik testi aldırıyordum Inci_2020
Mervece0308 Inci_2020 benimde 6 ay oldu ikinci adetim aynı şekilde 4 gün gecikti metale yemeyin vücut kendini yavaş yavaş toparlıyor
Inci_2020 Tuba dün test yapdim 2 3 saat hicbişey çıkmadı akşama doğru teste bakdım silik çizgi vardı amma öyle olunca diyorlar test saatlarce kaliyorsa öyle çıkıyor amma ilk 3 4 saat için hiçbişey yoktu
Tuba Inci_2020 ilk 5dk içinde çıkması gerekiyor, sonrası geçersiz. Bi kaç gün daha bekleyin ve tekrarlayın testi😌