Arazynp Esmahmettt ya iz kalmasi falan sorun değil de içinde beze gibi şişlik olunca uzun da zaman oldu ne zaman gececek merak ettim.
MeltemGokmenAllak Ben 4.5 ay önce normal doğum yaptım ama bende hiç bir dikiş izi dahi kalmadı tamamen eski halinde döndü.
Pembidkurabiye Arazynp bendede dikiş izi yoktu takı bir dikiş deliğim eraksiyon gösterip et parcasi atana kadar orayı birşey ile yaktılar ve sonrasında dikiş izim belli olmaya başladı yapcak birşey yok korkulcak birşeyde yoktur canım merak etme ☺️