YarensmomM AnnaKarenina_ benim kızımda 5.5 aylık acayip kafası ve ayakları terliyor bence genetik biraz benimde hemen başım ve ayaklarım terler tek kat giydiriyorum zaten yere basmıyo üşümez diye düşünüyorum
Kusannesi AnnaKarenina_ çok gazlı zaten. Beni görsen yarım saatte bir corap değişiyorum ıslak kalmasın diye
Seymagil Aynı durumlari yaşadım günde yirmi kez çorap değiştiriyordum Demir ilacını bir ay düzenli kullandıktan sonra hiç terlemiyor daha doğrusu sırılsıklam oluyordu hiç olmuyor sadece çok fazla hareketli olduğunda ıslanıyor oda normal. 6 aylığız 🌸