Deletedmom019 Kagankubra canım hayırlı olsun bebişin bence tek kat uzunkollu zıbın ve ayaklı alt giydir mutlaka üşür şuanlık 🙏🏻
Serican Bence bi uzunkollu zıbın ve pantolon yeter ayakları soğuk olursa çorap zaten vücudumuz nekadaar güneş görürse okadar çok sıvı kaybeder daha çok terler tükenir üşicenide düşünmüyorum
GoncAy Ben çok sıcak olunca kısa kol çıtçıtlı ve çorap hafif soğuyunca altını dagiydiriyorm üstüne ince battaniye uyuyunca yoksa ısılık oluyor
Hazal01 Kagankubra eline ayağına burnuna bak soğuksa giydir değilse usumuyordur takip et benimki iki aylık zibinla hep bazen ayakları soğuk oluyo giydiryom cikartiyom duruma göre . sürekli kontrol et