Bizimde 13.günümüz bugün , ve manisada yaşıyorum çok fazla sıcak evin içerileride öyle, hastanede kaldığımızda hemşire bile klimayı 26 da tutabilirsiniz dedi biz evdekini 29 da tutuyoruz ve evde zıbın ve çorapla tutuyorum sadece biraz elleri soğursa klimayı kapatıyorum çok sıcakta durmasıda iyi değil diyolar yaz çocukları hiç sevmiyormuş ve bide benimki erkek , yine sen gözlemlerine göre giydir ☺️