Havvakck sütünün az olduğunu nerden biliyorsun canım? Sağmayla ve şişlikle anlaşılmaz. Ne kadar emerse o kadar artar. Oğlum 10,5 aylık mamayı sadece gece ilk uykusundan uyanışında veriyorum,gerisi hep meme. Sen de ek gıdaları ver aralarda emzir. Bu şekilde sürekli mama içiyor bebek. Hem ek gıdaya alışmış olur hem de sütün çoğalır. Sen emzirmedikçe sütün iyice azalır