Bozzzzy Portakal her şeyim var dediğim yani yeterince var gereksiz almak istemiyorum kış bitecek zaten
Deletedmom_36 SeverusSnape ☺️Severusum devir varsa kenara koyma devri😁Ben de hep yatirima yonelik seyler aliyorum ☺️☺️
SeverusSnape Bozzzzy hediye için ayırdığı bütçeyi size versin. Gidin bir kuyumcuya gönlünüze göre bir şey alın. Hem de yatırım olur. Eğer illa kendi alacaksa çeyrekli bileklik alsın mesela eğer o kadar bütçe ayırdıysa eşiniz. Güzel hediye.🐣
SeverusSnape Deletedmom_36 canımsın, en iyisini yapıyorsun. Ben de aynen dediğin gibi, elime geçeni birikime çeviriyorum. TL olarak tutmuyorum bir süredir.👌😘
Tatlican ebz09 Inanin benimde yok sevgililer gunu icin ne istesem dedim ama icimden istemek gelmedi birsey bulamadigim icin sanırım 😀
ebz09 Tatlican banada akşam üstü sordu bi kal geldi bisey diyemedim 😂 banaa almaa çocuklara harcarız diye bir ses yükseldi resmen içimden
Tatlican ebz09 Ahh evet önceligimiz hep cocuklar oldu sağlıklı olsunlar mutlu olsunlar yeterki zaten koronadan dolayı kısıtlı bir hayat yaşadılar birde biz kısıtlamayilim 😒