ay benim kızımda kucağa alinca bacakları morarıyor çok canım sıkılıyordu bu duruma.biz 1 aylikke n cocuk kardiyolojisine muayenesinide yaptrmıştık kalbi sapasağlam demişti doktor şükürler olsun ama.bu morarma kafama takılıyordu burda çoğu kişide oldugunu duymak biraz rahatlatti demekki normal bisey.butun bebeklere sağlık versin rabbimmmm